Wednesday, November 29, 2006

Saya Aboi

This is interesting.

I just got a phone call tadi.Here goes:

Orang itu: Hallo! Ini saya aboi dari kampung apantah.

Kakak lemah lembut: Hah?

Orang itu: Saya Aboi. Smlm saya talipon ini tempat Gombak, pukul sapuluh, tapi tiada org angkat.

Kakak lemah lembut:Okay nak cakap dengan siapa?

Orang itu: Saya Aboi.Smlm saya ikut belakang Che Temah naik motor. Dia naik motor dengan laki laki lain.

Orang itu: Hallo?

Kakak lemah lembut: Iyer?

Orang itu: Smlm saya naik moto saya ikut belakang Che Temah.Saya nampak dia naik moto dengan laki laki lain.Saya nampak dengan mata saya sendiri.Saya nampak dia naik dengan laki laki lain.

Kakak lemah lembut: *garu pala* Awak nak cakap dengan sapa sebenarnya?

Orang itu: Awak Ramlah kan? Ramlah, semalam saya nampak Che Temah naik moto dengan laki laki lain. Dia cakap dia chenta sama saya. Saya nampak dengan mata saya sendiri.

Kakak lemah lembut: Saya rasa awak salah nombor nehh.

Orang itu: Salah number? Awak bukan Ramlah?

Kakak lemah lembut: *sejak bila nama aku bertukar ramlah neh?*

Kakak lemah lembut: Bukannn.

Orang itu: Oh awak bukan Ramlah? Saya sudah banyak malu. Saya dari myanmmar, saya sudah 5 tahun duduk di sini.Saya ingat awak Ramlah. Takk, smlm saya nampak Che Temah naik moto dengan laki laki lain.Dia cakap dia chenta sama saya.Tapi naik moto dengan laki laki lain. Saya ingat awak Ramlah, jadi saya cerita lah.

Kakak lemah lembut: Takk, nama saya paris hilton lahh.

Orang itu: Oh minta maaf.Saya sudah banyak malu.

Terus letak.

Hihi.Things people do masa berchenta ek?

p/s: Kakak lemah lembut is urs truly.













On a lighter note, che fara ada date tomorrow.Malu tutup idung lah camni.

12 Comments:

Blogger trueblue said...

Hahahaa...Kelakarnya phone conversation tu

10:58 AM  
Blogger chics said...

kakak lembut?

i was imagining a pondan okes?

12:56 PM  
Blogger Azer Mantessa said...

wah ... ada date :-)

1:24 PM  
Blogger 13may said...

Ramlah lembut???
hehhe..

2:36 PM  
Blogger che'fara said...

trueblue: kelakar kan?

chics: hoit.kakak lemah lembut its not ponds nor gay okay.shes straight thank you.

azer: :) malu ah tutup idung.

13may: woit tahun berapa neh spm? ckp ahhhhhhh.wanted to mail you tapi tak nampak pun the mail add.

3:00 PM  
Blogger 13may said...

hahahaha....
dah lama dah...
tahun terakhir sebelum depa convert gi teknik....

aku dulu still vokay SP1....

3:20 PM  
Blogger che'fara said...

13may: ohh pakcik dah tue tuh.hehe.
aku spm tahun 2001.

3:27 PM  
Blogger 13may said...

hehhe...tua tapi macho:D

3:55 PM  
Blogger PURPLE.EYEZ said...

"hello!! ini ramlah ram ke? saya chenta sama awak!!"
hehehehehe... ini dialog citer CINTA ke?? terer la awak berlakon.. :)

4:15 PM  
Blogger chics said...

alamak stret ke?

*keciwa

11:12 PM  
Blogger che'fara said...

budak satu skola: yelah yelah nak jugak macho dia.pas exam aku balik kedah sat kot.itu ayat penyata okay.tidak bermaksud apa apa.hehe.


purpz: oh god kalau ada itu dialog di muara telefon saya, mahu saya faint.

mimsie: eh camna tau pasal date neh? :p

chics: harap bersabar lah yer.lain tahun kita jupa lagi.hehe.

1:51 AM  
Blogger Fiza said...

lain kali u layan je,

"iyeke?.. dia naik motor dgn JANTAN lain!!"

"celaka ko TEMAHHH!"

lepas tuh letak fon.

5:12 PM  

Post a Comment

<< Home