Saturday, October 21, 2006

Eh eh, dah raya lah!

Disini saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf zahir sahaja without batin, jikalau ada salah dan silap, tersilap kata mahupun tersilap bahasa mahupun tersilap tingkahlaku mahupun tersilap apa saja. Saya ini hanya insan kerdil di mata anda ewah yang tidak lepas melakukan kesilapan dan kesalahan.

Semoga hari raya yang bakal menjelma ini membawa barakah kepada semua hendaknya.

Kepada yang on diet ker, atkins diet ker, lupakanlah segala cita cita anda kerana inilah masanya untuk kita makan sambil sengkak perut.Kemudian jikalau kita menimbang berat badan dan terlihat jarum itu terlebih banyak sangat, tidak mengapa jangan risau, sebab ramai lagi di luar sana yang mempunyai nasib yang tidak baik seperti kita, mana anda tahu mungkin jarun timbang berat mereka lebih jauh tersasar dari anda punya jarum timbang berat badan.Tidakkah anda merasa gembira?

Kepada sesiapa, faham faham lah yer, saya inih student lagi, dAn adalah SANGAT LAYAK untuk menerima duit raya daripada mereka mereka yang sudah berkerja.Jangan cuba nyorok nyorok yer.

Kepada housemate saya, selamat pulang ke rumah kita pada raya keempat dan mungkin juga raya ketiga dan terpaksa bekerja keesokan harinya.Maafkanlah saya kerana dipaksa bercuti selama seminggu, nak buat bagaimana, takkanlah saya nak tolak ye dak?
Dan jangan lupa silalah bawak lemamg juga rendang, ketupat saya tidak berapa sangat.Jika hendak bawa kek cekelat lagilah sangat di alu alu kan.

Kepada rakan rakan sepermainan, ingatlah bahawasanya kita nak exam lepas raya, cewah mcm lecturer marketing comm pulak yer, ingatlah kita nak exam, jgn lupa buku buku awak tuh.Sambil makan ketupat, bacalah buku itu, walaupun saya tahu saya tidak akan buat begitu kerna ketupat is not my cup of tea.


Happy diwali juga to my Indian frens - Dass, Suguna, Suresh, Naga, Sera, Suria, Mary, Sharu, Neesha although I know u didnt celebrate this. Kepada sesiapa yang tertinggal namanya disini, minta maaf yer.Why dont u come to my house on first raya then we minta maaf maaf.

Kepada nenek di kampung yang sebelah mak, minta maaf yer sebab tak dapat pulang beraya sebab tahun ini tahun beraya di kampung sebalah baba pula.Jangan marah yer tok? Nanti angah dah kerja angah bagi tok duit raya yer?Okaylah angah belanja tok kopi mahal nak?nyeh nyeh. Sorry tok, angah luv u long time bikos we share the same birth date.

Al fatihah to arwah babalong. Tahun ini tahun pertama kami beraya tanpa babalong *wipe tears* Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh babalong.Please know that we miss you so very much.Badly*wipe tears*

Selamat Hari Raya people! Come back in one keping wherever you go k?

Saya tau pas nih mesti ramai post gambar baju raya.Tak heran.

7 Comments:

Blogger princessren said...

adik comel... wishing u and your family selamat hari raya aidilfitri. yg penting bergumbira.. yeayyyyy main mercun.. hehe

6:51 PM  
Blogger chics said...

selamat hari raya. kita dah exam dahhhhhhhhhhhhhh..hihihihi

jangna tertekan bila i letak gamba baju raya nanti okesssss

1:22 AM  
Blogger chics said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:24 AM  
Blogger RaNdoMHEarTsOfArMylla said...

selamat hari raya to you...
and again and again..
drive home safely..
:)

2:54 AM  
Blogger che'fara said...

mary: oit u dunch play play mercun tahu dak.if play mercun then meletup how la???
thank u sweets.

chics: kita exam pas raya uwaaaaaaaaaaaaaaa..kita tak tertekan okes,sila tahu yer.
selamat hari raya jugak chics.

randomhearts: thank u doll.cheer up okay?no more sedey sedey.life must go on.


lensman: selamat hari raya jugaks.
not sure yet ada ke tak open house.depends on the queen mother.
will invite u k kalau ada?
selamat semua.

che fara wishing all blogger readers a very happy hari raya! jangan main mercun cam mary!

11:04 AM  
Blogger bola2api said...

selamat hari raya!! harap2 jarum timbang di rumah tidak tersasar kali ini.. jenuh le nak kurus...

8:36 PM  
Blogger che'fara said...

bola2api: hah tuh lah.kang jenuh nak menguruskan itu jarum timbang itu.haih.

9:45 PM  

Post a Comment

<< Home