Sunday, September 17, 2006

baba and me.

Man. I still cant believe i finish the race that day. I mean with lack of training and all.plus terlebih mkn banyak lagik.mak ai.And I still remember the penatness and all.I mean seriously lah weh, penat okay.I remember how I cried the last 2kms for not finishing the race within qualifying time.The look on my mum's face when she saw me crying.I still can feel the penat until today.okay itu adalah sgt tipu.BUt secara overall nyer, saya penat okay.but that definetely wont stop me from continue going crazy :)
And I had a casul father daughter talk with baba that day.

saya: angah still takleh percaya lagik angah habis okay.macam giler ah.

baba: yang dulu dulu angah selalu masuk berapa km?

saya: dulu dulu 10kms.7km sekali jer.

baba: yang baru lari neh?

saya: 21km.

baba: fuyoo!!

baba: tuh 21km tuh from gurun to alor setar.

baba lagik: lepas neh kalau nak gi alor setar angah takyah naik kereta lagik dah.lari jer.

saya: *like hallo?*


Itulah baba yang kita cari.
Sekian dulu.

5 Comments:

Blogger chics said...

ye baba awak adalah comel.

kalau awak usah lagi mungkin boleh pergi jakarta secara belari. best ituuuuuuuuuuuu.

6:23 PM  
Blogger tank said...

wallau congrats bebeh...dah lari half!

11:59 AM  
Blogger trueblue said...

Hehe..Kelakarlah your Baba.

1:20 PM  
Blogger TunaTurner said...

hallo baba!:)

11:00 AM  
Blogger che'fara said...

chics: baba saya mmg sgt chomel.macam anaknya juga.
jakarta? apa kata anda berlari dulu.barulah best.dan mengancam.


azwar: hehe.u got ur anne oso what?

tank: thank u tank!!!!

trueblue: that's not kelakar darling, that is membunuh anak sendrik.hihi.

tiena: hallo tiena. kata baba.

6:15 PM  

Post a Comment

<< Home