Thursday, November 02, 2006

sapa ada kueh tart extra lagik?

So am back.

How's raya? mine was okay. the first raya we celebrated at stesen minyak. believe it or anot? yup the abang's stesen minyak since he cant get any leave, so we raya-ed there.it was fun.oh i cooked ayam black pepper with mushroom to eat with nasi briyani instead of ayam masak merah itu.it was sedap lah.sapa cakap tak sedap kan masakan sendrik?

Oh mengapa kena mabuk beskut tart?

Oh mengapakah mls hendak ke kelas?

Oh mengapakah mls hendak buat assignment?

Oh mengapakah semangat berhari raya masih kental dlm jiwa ini?

Oh mengapakah?

Oh mengapakah bila time posa sebulan turun 3 kg tetapi time raya seminggu naik 2 kg?

Oh mengapakah 2 org rakan saya buat rumah terbuka masa yang serentak? Haruskah saya bertanya kepada mereka apakah yang mereka masak nanti baru decide rumah mana satu dulu?

Oh mengapakah sangat gatal jari jari inih kerana bila dapat duit MARA jer terus gatal buat pedicure dan manicure?

Oh mengapa saya sudah broke?

Oh mengapa duit raya tahun inih sedikit?

Oh mengapa nak buat treatment rambut sgt mahal?

Oh mengapa bila semalam pergi 2 uptowns tiada apa apa lagi? Mengapa mereka kena beraya berlebih lebihan?

Oh mengapakah biler saya rendam jer baju malas nak basuh?

Oh mengapakah Jaya Jusco kena habis sale awal? Tak boleh tunggu beberapa hari lagikah?

Oh mengapa devil wears prada tidak ditayangkan lagi? Tahukah anda saya tak tengok lagi?

Oh mengapakah kuku kuku saya sangat lawa?

Oh saya sudah lupa saya ada buat itu pedi and mani.sila jeles.

*Gambar tidak ada kerna blogger sgt sengal hari inih.

8 Comments:

Blogger TunaTurner said...

i ade kuih tart tapi i xleh bagi.
i da sorok awal2.:p

6:29 PM  
Blogger Am just a gal said...

Che Fara... tak pe.. I pun ada kuih tart lagi, come to my hse.. i bagi u makan banyak2

kenapa tangan saya gatal nak masak
kenapa saya demam
kenapa saya rasa mcm nak buat open house
kenapa saya tak dapat duit mara :p

7:10 PM  
Blogger Tynna said...

oh kenapa la adik saya nih cute sesangat? hahhahahaha...

12:05 AM  
Blogger trueblue said...

banyaknya soalan........

8:27 AM  
Blogger chics said...

kenapa tidak ada org meniaga di uptown? meniaga apa? kalau baju baji mmg sudah tiada

12:54 AM  
Blogger Angel Eyes said...

kuih tart takde, semperit mau ker?

11:36 AM  
Blogger che'fara said...

tiena: darling, sharing is caring tau.so now kita share okay.

nzn: u serious neh? i tak kira nak dtg jugak rumah u.sapa suh u ajak? hehe.
kenapa u tak dpt duit mara adalah kerna hanya org org yang pandai berjimat cermat saja akan dpt.nyeh nyeh.


blackfeline: i oso donch know why laaaaaaaaa i neh cute sgt.boleh? hehe.

trueblue: answer sket for me bulehh dak?

chics: apakah itu baju baji? kiter jugak nak tahu.that day pergi dua tempat okay, satu dekat danau kota satu lagi dekat uptown baru.dua dua takdak.sedey okay.

angel eyes: semperit tamau.kueh tart jugakk nak.

5:52 PM  
Blogger bola2api said...

semperit la sedap sehingga menjilat siku..

tahun ni, akak yg buat kuih tart masuk hospital.. so tahun ni, kitorang raya tanpa kuih tart.

9:47 AM  

Post a Comment

<< Home