Friday, February 02, 2007

you+ketiak : shut up

Conversations I like:

a)
Anak ikan 1: So I broke up with chenta.

Saya: Weally?? When is that?I mean whyyy.

Anak ikan 1: Perempuan itu bodoh.tiada mahu mendengar kata.Buduh.Perempuan mmg buduh.

Saya: And ur talking to?

Anak ikan 1: Woman.You're a woman.Perempuan adalah lain dengan a women.Big different.

b)
Anak ikan 2:U tunggu results ke?SPM results?

Saya: What? Do I look that younggg?

Anak ikan 2: Yaaaa.



Conversations that I dont like

a)
Bimbo: How old are you?

Saya: Well how old do you think I am?

Bimbo: Errmm, 21 maybe.

Saya: No lah.Am 23.Tua dahh.

Bimbo: A'ah.You look like 23.


b)

Angah, atin hantar msg neh bukan apa, cuma nak tanya bilerr nya nak top up untuk atinn?
Yang rm5 hari tuh.Angah tak top up lagi.Angah lupa ke?

9 Comments:

Blogger Amy said...

Hehehe..cute!

12:57 AM  
Blogger bola2api said...

interested dgn anak ikan je ke?

how about anak ayam, anak itik n anak kambing?? muehehehehee

or anak burong?

2:14 PM  
Blogger chics said...

haha kejinye bimbo tu, kalau i mesti muka dah agak agak keji.

2:30 PM  
Blogger Azer Mantessa said...

cute :-)

u hv a nice wkend ya.

3:27 PM  
Blogger Ayaq said...

Saya setuju dengan komen encik ballballfire.

8:41 PM  
Blogger princessren said...

hi angah.. so so sorry dah lama tak bertandang kat sini.. weh register KLIM (www.klmarathon.gov.my) cepat2 wei.. bila lagi nak jumpa nih.. hehe...

12:41 PM  
Blogger 13may said...

anak ikan apa tuh????

ps: dulu saya adalah penjual ikan....

6:23 PM  
Blogger Angel Eyes said...

i suka makan ikan dan telur ikan!

6:38 PM  
Blogger che'fara said...

amy: who?? me? am cute.so do you.chewah amik hati nehh.

bola2api: i minat anak ikan jerrrrrrr.serious neh.

chics: bimbo itu mmg keji.sgt sgt okay.nasib tak blonde jer dia.

azer: who? me? *me bow*u too have a nice weekend sir.

ayaq masak: u jeles ker my college got anak ikan??

mary: haluu darling.mishh u okkay.yup planning to join klim.kali inih mesti gempak sebab 4 siblings, me included akan pergi yay!see you there.muah.

13may: saya suka abang potong ayam.saya tak suka abg jual ikan kat tempat saya sebab dia sombong.tapi saya suka awak.bila nak gi cendoll??

angel eyes: mamak jom!

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home